VaisalaskaparMöjligheterförsmarta smarta工业基因

十一月。12,2019

2019年11月12日

VaisalaskaparMöjligheterförsmarta smarta工业基因

Vaisala,SomärvärldsledandeandeinomVädermätningar,MiljömätningarochIndustriellaMätningar,lanserar i Dag s sex sex nya smarta smarta prober iföretagetsIndigo-produktfamilj。ProbernaärOptimeradeFörrkävandeIndustritillämpningar。de nya备用förthatmat a ta daggpunkt och fukt i olja ger industriverksamheter ytterligaremöjligheterat spara enspare enspara enspare enspare enspare of optera processerochförbättraproduktkvaliteten。

de nya probernoÖkarEffektiviteTeni Kundernas Industriprocesser Genom atttillhandahållaexakta ochta ochtillförlitlitlitligaMätdata。de nya probernas funktionerharmöjliggjortstack varenästaGenerations sensorteknik。

de nyaVaisalaDrycap®-ProbernaDMP5,,,,DMP6,,,,DMP7, 和DMP8förmätningav daggpunkt och tevertaturäroptimeradeföriljöermedlågfuktighet ochhög温度samt trycksattamiljöer。mätningarnaavdaggpunktärsKiltviktiga i olika Industriella torkningsapplikatirer,直到exempel i ugnar och i tryckluftssystem。probernaförmätningav daggpunktinnehållervaisalasdrycap®sensensorsomärimmun n n n n n n n n n n n n n n n n n n n n n n n n n n n n partiklar,kondensation av vatten,oljedimma och de flesta flesta kemikalier。Den Korta reaktionstiden ger sensornoöuträffadprestandaävini Applikatikationersomärdynamiska eller harlågdaggpunkt。SensOrnsenaståendestapilitetMöjliggördessutom ett kalibreringsintervallpåhelavÅr。

Vaisalashumicap®传感器MMP8förmätningav fukt i oljautökarIndigo-ProduktfamiljensanvändningSområden直到tyngre industriapplikationer,直到示例性mätnningav fukt i transformator-ochsmörjoljoljorjoljorjorjoljorjorfounjorförjorförförförförtshemddaaust skydda masaskinerfrowÅnlitage。Vaisala Lanserar i Dag;Humicap®-Sensornhmp3förmätningav fukt och温度。hmp3ären en externuniversalprobförkanalmontering i icke trycksatta applikatikationer medmedelhöga温度。Probens konstruktionmöjliggörverktygslösabyten av sensornpåfältet。DetUnderlättarflexibeltUnderhållAvKrävande应用程序SomkräverRegelbundnaSensorbyten,直到exempelLaveringsanläggningar。hmp3 och mmp8innehållerBådavaisalas kapacitivahumicap®-tunnfilmssentekniknikförfouktmätningarsom har blivit har blansh bransch and branschstandardförförfouktmätningar。

” dessa nya produkterstärkervaisalas indigo-produktfamilj。de nya probernatillförMöjligheternaattmätadaggpunkt och fukt i olja i olja thil de debefintigaMöjligheternaattmätafukt,koldioxid,koldioxid,koldioxid,perveratureochförångadväteperoxid。jagärmycket gladÖverat vi nu kommer att kunna ge alla branschertillgångtillhögkvalitativaMätdataPåEttmerflexibeltSätt。vipåvaisalaarbetarhängivetförat bidra thl smartaremiljöer“sägerproduktchefenJarkko Ruonala

de sex nya smarta proberna kolpletterar vaisalas befintliga靛青-produktfamiljDen digitala modbus rtu-AsslutningenMöjliggörbådeEnkelIntegration Med andra Systemochfriståendeanvändning。probernaärdessutom插头和play-kompatibla med transmittrarna i indigo200-serien。detMedförytterligarefördelarsommöjlighetenat visa datavisualiseringar,enkelÅtkomst直到konfiguration av av av av proben samt samtflerMöjlighter直到anslutningar,matningsspänningnningoch kabeldragnning。indigo-proberna kan anslutas直到vaisalas datorprogramvara Insightförkonfigurationpåplats,诊断,诊断självkalibrering。

De Nya SmartaProbernaBörjarLevereras 2019年12月。

Mer InformationFörMedierna:

Miia Lahti,KommunikationsChef
Vaisala的工业公司Mätningar

VaisalaMiljömätningarochIndustrieliellielielielielielielielielielielielaMätningar。VaisalaHaröver80ÅRSERFARENHETAVATTHATHAHålla观察者FörEnBättreVärld。viärenpålitlig合作伙伴förkunderÖverHelaVärldenoch erbjuder ett omfattande sortiment sortiment av innovativa观察 - ochmätproduktersamt olikatjänster。Vaisala Har Sitt Huvudkontor i Finland,SysselätterCirka 1 850AnställdaMedSpecialkunskaperöverHelaVärldenochärnoteratPånasdaqbörseni Helsingfors i Helsingfors。
vaisala.com,,,,twitter.com/vaisalagroup

双子