Vaisala tillfor芭芭拉matningar直到Indigo-produktfamilj罪

HMP80和Indigo80
火星2023

Vaisala tillfor芭芭拉matningar直到Indigo-produktfamilj罪

窝handhallna indikatorn Indigo80 utokar Vaisala Indigo-produktfamiljens matmojligheter直到理发员anvandning。Tillsammans地中海Indigo80,lanserade Vaisala流域的开发Indigo-kompatibla探测器,HMP80 och DMP80, som kompletterar侦破罗布斯塔Indigo-matekosystemet industritillampningar。

Vai萨拉,在全球ledare inom维达、miljo och industrimatningar, lanserade idag en纽约理发员handhallen indikator, Vaisala Indigo80,som的ar utformad industriell stickprovskontroll, kortsiktig dataloggning, faltprovtagning, dataanalys och diagnostik。

我samband地中海Indigo80 lanserade foretaget窝handhallna fukt我HMP80-serien ighets——och temperaturproben Vaisala湿敏电容器窝handhallna daggpunkts——och temperaturproben Vaisala DRYCAP我DMP80-serien。Bada ar utformade为理发员anvandning och fungerar somlost地中海窝handhallna indikatorn Indigo80。

Mer的du anar

Handhallna Indigo80 kombinerar ledande teknik och超现代的industridesign。在utseende Sarskild uppmarksamhet har agnats och kansla, kundupplevelse och anvandbarhet。窝斯卡瓦拉奈att ta地中海och fungera tillforlitligt我varierande matmiljoer, samtidigt som窝ar lika hallbar som快速installerade enheter。Vaisala Indigo80s designdetaljer菲克forra aret ett hederspris我在av de最高明的framstaende designtavlingarna我芬兰:Fennia奖。

“六世ar valdigt stolta produktutformningen, eftersom Indigo80 har mycket mer du anar:窝ar en perfekt kombination av enkelhet, anvandarvanlighet och teknik hogsta标准,noggrannhet och tillforlitlighet。窝har漫画imponerande funktioner,常侧重平淡无奇annat upp直到tva Indigo-kompatibla探测器埃勒sandare samtidigt。侦破uppladdningsbara litiumjonbatteriet garanterar vanligtvis 10 timmars drifttid utan laddning, och侦破intuitiva anvandargranssnittet stodjer昆德10 pa sprak”、“萨格尔produktchefenVuokko Lantzpa Vaisala。

Sakerstaller ytterligare effektivitet我为智能produktion制造者

地中海Utover de tva nylanserade proberna fungerar Indigo80 tillsammans Vaisalas andra Indigo-kompatibla matprober och andra utvalda Vaisala-matinstrument。地中海Tillsammans de utvalda proberna skapar Indigo80 varde基因组att lagga直到ett barbart matalternativ我Indigo-produktfamiljen flera parametrar, inklusive fuktighet,温,daggpunkt, koldioxid, forangad vateperoxid och fukt我olja vilket蒙古包anvandarvanlighet och okad effektivitet我为industrikunderna制造者。

Indigo80-indikatorns dataloggningsmojligheter倾心于侦破mojligt att forbattra effektiviteten我industriprocesser基因组att overvaka processforhallandena下窝nodvandiga tidsperioden。Stickprovsmatning hjalper直到att sakerstalla att processforhallandena ar inom侦破intervall som kravs为丙氨酸producera konsekventa och hogkvalitativa produkter。

为referenskontroll Indigo80菅直人ocksa anvandas av stationara安装av Vaisala-matinstrument, och kalibrering pa的公寓的av befintliga fastmonterade Vaisala-instrument为丙氨酸maximera optimala processforhallanden。

“Industriell processoptimering baserad pa korrekta数据菅直人勒达直到okad produktionseffektivitet, minskat avfall och utslapp och forbattrat utnyttjande av resurser, vilket莱德直到ett mindre miljoavtryck”, avslutar Lantz。

Leveranser av窝handhallna indikatorn Vaisala Indigo80 och de lanserade proberna borjar gradvis andra kvartalet 2023年我utvalda着陆器。

medier Mer信息

Miia拉赫蒂
Kommunikationschef, Vaisala
50 + 358 555 4420,(电子邮件保护)